Studii de caz

#PragmaticVisionaries

Studii de caz

Suntem mândri că am construit și implementat numeroase campanii de succes pentru clienții noștri naționali și internaționali. Am generat ROI pozitiv și rezultate tangibile atât pentru companiile cu care am lucrat și lucrăm în continuare, cât și pentru noi ca echipă și agenție. Știm că noi creștem atunci când îi ajutăm pe ceilalți să crească, așa că suntem hotărâți să redefinim performanțele la nivel de industrie.

case study

client #1

Aperol

Aperol - Tu ești ambasadorul Aperol!

În perioada 2014 – 2016, am lucrat cu Aperol Spritz și am contribuit la creșterea notorietății brand-ului în România, prin campanii și activări de media online. Un proiect de succes pe care l-am implementat în 2015 s-a numit „Tu ești ambasadorul Aperol” și a urmărit promovarea activă a caravanei naționale care a pornit în căutarea a 4 Brand Ambassadori (două fete și doi băieți), care să reprezinte brand-ul timp de un an.

case study

client #2

Metro

METRO România - Black Friday 2015

Una dintre companiile cu care lucrăm încă din 2014 este METRO România, alături de care am implementat campanii online de succes. În 2015, am dezvoltat campania de Black Friday, în care am comunicat reducerile disponibile la METRO în această perioadă. Am urmărit să poziționăm brand-ul diferit în raport cu alți competitori, să comunicăm ofertele diferențiat și să creștem vânzările înregistrate în perioada campaniei.

case study

client #3

VIVAT Familia

Lansarea pe piață a unui nou brand în domeniul farmaceutic: VIVAT Familia

Ne-am implicat activ în lansarea unui brand nou în domeniul farmaceutic: VIVAT Familia. Pentru a poziționa brand-ul pe o piață deja ultra-competitivă, compania a ales să-și dezvolte brand-ul prin campanii și prin promovare online, asociind VIVAT cu furnizarea de conținut relevant, de calitate, în domeniul sănătății.

case study

client #4

World Class

World Class – Let’s Go You

În 2015 și 2016, am construit și implementat strategiile campaniilor de media online pentru liderul de piață din industria de fitness&wellness, World Class România. Una dintre campaniile cu cel mai mare impact din această perioadă a fost „Let’s Go You”, un program de lifestyle cu un regim alimentar personalizat, un antrenor și un program regulat de exerciții pentru fiecare utilizator.

case study

client #5

Metro

METRO România - Black Friday 2016

Lucrăm cu METRO România încă din 2014, iar în 2016, am creat, pentru al doilea an consecutiv, strategia de comunicare pe toate canalele media pentru campania de Black Friday. Și de această dată am gândit și implementat o campanie integrată, segmentată în funcție de toate categoriile de clienți METRO România.

case study

client #6

LacertA

LacertA Winery – Identitate vizuală și storytelling

Pornind de la nevoia de revitalizare a identității vizuale LacertA Winery, am gândit o nouă direcție de comunicare online a brand-ului, astfel încât să consolidăm povestea transmisă. Site-ul și magazinul online LacertA au fost reconstruite integral, atât din punct de vedere vizual cât și din punct de vedere tehnic, iar design-ul etichetelor a fost regândit în funcție de manualul de brand, venind totodată cu o direcție modernă și premium.