Truth/Dare?

#PragmaticVisionaries

Truth/Dare?

Există o serie de mituri consacrate în industria de digital marketing, care însă nu generează întotdeauna cele mai eficiente soluții pentru brand-uri și companii pentru că nu iau în considerare obiectivele de business și optimizarea sumelor investite. Provocările pe care le-am întâlnit până acum ne-au ajutat să ne conturăm un stil diferit și să luăm decizii în funcție de bugetele disponibile, de rezultatele obținute și de fiecare campanie și client în parte. Credem în creștere sustenabilă și în transparență totală în relațiile cu business-urile cu care lucrăm.

Vreau să fiu pe primul loc în Google

Un mit recunoscut în industria de marketing online, bazat pe două credințe neîntemeiate: rezultatele organice sunt gratis sau că au mai multă credibilitate în viziunea potențialilor clienți.

E mai bine să îmi fac singur campaniile online

Un mit des întâlnit în domeniu, care se bazează pe generalizarea, două 1-2 experiențe negative, că specialiștii online nu aduc rezultate și nu vin cu strategii corespunzătoare obiectivelor de business.

Social Media nu generează vânzări

Mulți specialiști afirmă că social media nu poate aduce ROI, însă realitatea este că ajută în toate fazele marketing-ului online, cu preponderență în etapele de vizibilitate și influențare, care ulterior aduc rezultate concrete.

Facebook a devenit mai eficient decât Google

Un mit bazat pe costurile din ce în ce mai mari din Google Search, fapt care determină specialiștii din anumite industrii să migreze către Facebook. Realitatea este că atât Google cât și Facebook sunt două canale de promovare, a căror eficacitate depinde de strategia și mesajele de comunicare.