Studii de caz

#PragmaticVisionaries

Campanie de educare cu privire la dermatita atopică

Pentru clientul nostru Bioderma din industria dermato-cosmetică am dezvoltat o campanie pentru promovarea gamei Atoderm, gamă ce include produse dedicate îngrijirii complete a pielii atopice, uscate sau foarte uscate și este una dintre cele mai importante din portofoliul Bioderma România.

Pornind de la identificarea unei necesități de educare a publicului cu privire la soluționarea celor mai frecvente afecțiuni ale pielii printr-o schemă de tratament completă și eficientă, am dezvoltat o campanie de informare a publicului pentru clientul nostru Bioderma, unul dintre cele mai importante brand-uri din industria dermato-cosmetică, mizând pe îngrijirea completă necesară în cazul afecțiunii de dermatită atopică și a pielii uscate și foarte uscate. 

Campania desfășurată a avut drept obiectiv promovarea gamei de produse Atoderm dedicate îngrijirii complete a pielii atopice, uscate și foarte uscate și a mizat pe educarea publicului cu privire la cauzele apariției afecțiunii, a simptomelor și a schemelor de tratament recomandate de experți pentru a asigura o îngrijire adecvată. 

Obiective:

Obiectivele urmărite în timpul campaniei au fost de a înlătura tensiunile și miturile identificate în rândul audiențelor în ceea ce privește dermatita atopică și pielea foarte uscată. Printre obiectivele setate inițial se regăsesc creșterea fan base-ului paginii de Facebook Bioderma România, creșterea traficului și a ratei de engagement precum și scăderea Bounce Rate-ului înregistrate pe www.pieleuscata.com, creșterea traficului înregistrat pe www.bioderma.com și pe www.club-bioderma.ro fiind obiective secundare.

Strategie:

Strategia propusă a urmat un concept creativ central dezvoltat în jurul sănătății pielii și a importanței alegerilor în relațiile interpersonale de orice natura și a mizat pe comunicarea completă a informațiilor cu privire la dermatita atopică și la tratamentul recomandat de specialiști prin multiple canale într-o formă relevantă, atât pe website cât și în Social Media și prin intermediul campaniilor implementate.

Astfel, abordarea creativă a mesajelor a avut drept subiect central sănătatea și îngrijirea pielii, subiect compeletat de o ședință foto cu scopul de a oferi o formă cât mai naturală pentru conținutul creat. În același timp, am dezvoltat o serie de campanii online pentru a crește gradul de educare a consumatorilor și pentru a informa publicul că o schemă de tratament corectă este mai eficientă decât remediile populare. Aceste activități au facilitat atât generarea de awareness cu privire la gama Atoderm cât și creșterea vânzărilor produselor și a înscrierilor în Club Bioderma.

Astfel, printr-un redesign al website-ului pentru a transmite informații complete în timpul campaniei, prin conținutul publicat, prin strategiile de media buying pe Facebook Ads și Google AdWords propuse și prin strategia de Social Media implementată, campania a rezultat atât în creșterea conștientizării și a awareness-ul cu privire la afecțiune, la gama Atoderm care oferă îngrijire completă atât pentru copii cât și pentru adulți și a înscrierilor în Club Bioderma, comunitatea celor care utilizează produsele brand-ului.

 
Rezultate:

Ca rezultat al campaniei de educare, Bioderma România a devenit un partener de încredere al target group-ului vizat, poziționându-se ca expert în îngrijirea corectă a pielii uscate, foarte uscate și atopice.

În urma campaniilor desfășurate, obiectivul de creștere a fanilor paginii de Facebook Bioderma România a fost depășit cu 30%  traficul înregistrat pe site-ul www.pieleuscata.com a crescut cu peste 50% comparativ cu un interval de 6 luni înaintea restructurării acestuia, iar numărul de înscrieri în Club Bioderma stabilit inițial a fost depășit cu 5%.

Parteneri:

Project Agora (campanii online)

Stereotip (photoshooting)