Studii de caz

#PragmaticVisionaries

LacertA Winery – Identitate vizuală și storytelling

Pornind de la nevoia de revitalizare a identității vizuale LacertA Winery, am gândit o nouă direcție de comunicare online a brand-ului, astfel încât să consolidăm povestea transmisă. Site-ul și magazinul online LacertA au fost reconstruite integral, atât din punct de vedere vizual cât și din punct de vedere tehnic, iar design-ul etichetelor a fost regândit în funcție de manualul de brand, venind totodată cu o direcție modernă și premium.

Obiective
  1. Rescrierea poveștii LacertA într-un mod accesibil și totodată atrăgător, pe baza pilonilor de comunicare ai brand-ului și a punctelor forte ale produselor;
  2. Reanimarea identității vizuale a brandului și a website-ului LacertA;
  3. Comunicarea sortimentelor LacertA într-un mod inovativ, care să atragă utilizatorii și să reflecte calitatea vinurilor;
  4. Creșterea traficului și a calității traficului pe site, precum și creșterea vânzărilor online;
Provocări
  1. Dezvoltarea strategiei corecte de abordare a revitalizării identității vizuale astfel încât produsele LacertA să fie vizibile în magazine, luând în considerare suprasaturarea pieței de vinuri;
  2. Desing-ul unor etichete noi pentru produse deja recunoscute pe piață, atât de către consumatori cât și de furnizori;
  3. Comunicarea poveștii LacertA în concordanță cu valorile transmise de brand până în prezent, cu accent pe calitatea produselor;
  4. Crearea și lansarea unui website modern într-un timp relativ scurt.
Strategie

Pornind de la dorința de inovație în comunicarea poveștii brandului LacertaA, am documentat îndeaproape peisajul competitiv și am înțeles că LacertA Winery surclasează alte brand-uri din industrie. Am mizat pe o aliniere a branding-ului la produs, pentru a exprima povestea LacertA Winery cât mai concret, și am accentuat personalitatea brand-ului, calitatea produselor, poziționarea fizică de-a lungul paralelei 45, unde se află și regiunile Toscana și Bordeaux, producția de ultimă generație și substratul cultural al zonei.

În procesul de reanimare a identității vizuale, am propus o serie de etichete a căror design a avut la bază atingerea obiectivului de vizibilitate și diferențiere la raft printr-o definire unică a elementelor de brand. Pentru a fi cat mai aproape de consumator și pentru alinierea la dorințele și nevoile acestuia, am dezvoltat o platformă online modernă, cu un design creativ, user-friendly, cu accent pe proporția corectă de integrare a produsului la nivel vizual.

Vizualuri

Our project needed more than the usual.
A combination of different product lines, of different markets & languages, different client segments – so everything included – a good combination for sleepless nights.
Dare Digital managed to help us technically – that was what we expected - but more than that they helped and advised us brilliantly with all our concerns, doubts and arguments regarding the right positioning and background of our brand and our products.

Mihai and his team convinced us to go back to the first hours of our company and to examine our history and to dare a restart.

Now we have more than a rejuvenation – we have a great story and a top-attractive presence.

Work with Dare Digital was easy: fast communication, great accessibility, high competence, fair pricing. We are looking forward to future projects with Dare Digital. Highly recommendable.

Walter Friedl
Managing Partner LacertA Winery
Fun fact

Suntem încântați că am avut oportunitatea să lucrăm alături de un client care a spus din primul moment „Da” pe fiecare componentă din strategie.

Parteneri în campanie

Onomatopy (branding agency) și andweb (web development)