Studii de caz

#PragmaticVisionaries

World Class – Let’s Go You

În 2015 și 2016, am construit și implementat strategiile campaniilor de media online pentru liderul de piață din industria de fitness&wellness, World Class România. Una dintre campaniile cu cel mai mare impact din această perioadă a fost „Let’s Go You”, un program de lifestyle cu un regim alimentar personalizat, un antrenor și un program regulat de exerciții pentru fiecare utilizator.

Brief

A trebuit să gândim o serie de inițiative și activări pentru promovarea „Let’s Go You”, un program de transformare a stilului de viață în decurs de 8 săptămâni, cu ajutorul unui plan nutrițional personalizat și a unei serii de antrenamente adaptate fiecărei persoane în parte. Programul oferea acces la o platformă online și la o aplicație pentru telefoanele mobile, unde utilizatorii primeau informații constante despre alimentație, despre antrenamente, și puteau comunica în timp real cu nutriționistul și cu antrenorul personal.

Obiective

Scopul nostru a fost să construim o strategie care să genereze înscrieri pentru achiziția pachetului promoțional „Let’s Go You”.

Provocări

Găsirea unei soluții eficiente pentru comunicarea unui pachet de servicii inovativ pentru piața din România la un astfel de nivel, alături de respectarea obiectivelor de conversie ale campaniei și, în final, depășirea acestor așteptări.

Strategie

Căutând cele mai potrivite canale pentru comunicarea campaniei, am ajuns la un mix de media în care Google Display și programmatic advertising au rulat mesajele de vizibilitate din campanie, reclamele video pe YouTube au contribuit la influențarea opiniei potențialilor clienți, în timp ce înscrieri am generat prin Google Search și remarketing. Totodată, alte canale precum Facebook și Instagram au contribuit decisiv la rezultatele campaniei prin mesaje personalizate pentru fiecare target group în parte.

Prin afișarea a zeci de bannere de dimensiuni și mesaje diferite, am convins utilizatori din diferite subcategorii ale target group-urilor. Măsurând avansat, am descoperit că ratele de conversie au fost influențate semnificativ de segmentarea în profunzime a campaniei și de selecția mesajelor în funcție de caracteristicile audiențelor.

O surpriză a venit din rândul audiențelor tinere (25-34 de ani), care au ajuns să convertească mai mult decât core target-ul stabilit inițial (35-44), lucru care ne-a arătat că Facebook este un canal excelent de conversie pentru brand-urile care influențează stilul de viață al consumatorilor.

Rezultate

I had the pleasure to work with Ciprian and his team at Dare Digital for our digital campaigns and most importantly the campaign Let’s Go You which is our biggest campaign so far.

Let’s Go You had two big challenges. The first challenge was that it was a sophisticated and somewhat complex digital digital tool which we believed would be a challenge to communicate. And secondly we wanted to reach people that normally lacks the motivation and willingness to start a fitness membership.

With excellent creativity and deep knowledge how to promote a complex product in the digital world Dare Digital created and executed a campaign that far reached our expectations both when it came to awareness but more importantly also when it came to the generation of quality leads that we could then transform into sales. It was a pure pleasure to see how the leads started to come in each day in a quantity that we never had seen before.

Mikael Fredholm
CEO World Class România
Parteneri în campanie

Oxygen PR (agenție de PR & Social Media)